Leta i den här bloggen

måndag 16 september 2013

16/09/2013

Måndag igen. Jag var galet trött i morse, gick tillbaka till sängen och sov en halvtimme extra efter frukost. På eftermiddagen när jag skulle träna kändes det bättre som tur var. Insåg att jag inte tränat sen i onsdags, inte konstigt att jag var taggad. Jag var lite orolig för marklyftet eftersom att det inte blev nått förra måndagen men eftersom att jag redan innan hade bestämt mig för att klara det så gick det bra. Funkade denna gången i alla fall. Även om det var tungt.

Uppvärmning:
Rörlighetsövningar

Marklyft:
5x5x100kg

Chins:
Ska precis börja lära mig, så jag gjorde ca tre negativa i taget, studsade upp och höll emot på vägen ner. Fick lite tips och började med ett smalare grepp. Gjorde några set men vet inte exakt hur många.

Latsdrag:
10x35kg
10x30kg

Plankan:
3x40sek x 15kg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar