Leta i den här bloggen

söndag 29 september 2013

Söndag

Blä, nu tror jag att jag kan ha blivit smittad av Patriks förkylning. Känt mig trött och hängig idag. Kände mig lite hängig igår också men fick till ett riktigt bra pass ändå. Kom ifrån gymmet efter tre timmar. Slog ihop två pass så att jag kunde vila idag. 

Uppvärmning:
Rörlighet

Sumomarklyft:
3x5x75kg

Knäböj:
5x5x60kg

Bänkpress, med stop:
3x5x35kg

Sittande vadpress:
3x15x25kg

Utfall:
3x10x24kg

Benspark:
3x10x30kg

Bencurl:
3x15x27,5kg

Cykling:
Lågintensivt i 30 minuter

Nu ska jag dricka te och vila, så är bestämmer vi att jag är frisk i morgon. För då är dags för marklyft igen!

Just de! Höll på att glömma. Dieten går inte riktigt så bra som jag vill. Jag går sakta men säkert ner i vikt, vilket är målet, men lite för långsamt för mitt tålamod. Egentligen är det ju bara bra. Jag vill ha en långsiktigt nergång där jag inte förlorar så mycket i styrka. 
Gårdagens morgonvikt låg på 62,1kg (hade som mål att ligga på 61,7kg nu). Hur som helst så börjar det kännas i kroppen, känner mig lite tajtare. Har fått höra att jag ser mindre ut också. Nu ska det bara visa sig på siffrorna på vågen också, vill tävla i klass -57kg till vintern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar