Leta i den här bloggen

fredag 6 september 2013

Sällskap

Idag fick jag minsann sällskap på gymmet. Min kära syster ska kanske börja på KAK hon också, så då måste hon ju få testa först!

Jag tyckte att det flöt på lite bättre när man var två. Det blev lagom fart och lagom mycket vila. Och lite snack och fniss i mellan. Körde på med knäböj i hacklift idag också, och det kändes bättre idag. Var lite mindre osäker. Men jag fick testa mig fram med vikterna. Kommer köra detta i minst 2 veckor till för att låta höftböjaren "läka", men nästa vecka vet jag vilken vikt jag ska ligga på.

Uppvärmning:
Rörlighetsövningar

Knäböj, hacklift:
5x10kg
5x20kg
5x25kg
2x5x27,5kg

Utfall:
3x12x16kg (per ben)

Benspark:
3x15x25kg

Bencurl:
3x15x27kg

Sittande vadpress:
3x12x30kg

Plankan, 10kg på ryggen:
3x30sek

Stretching.

Ska äta kvarg nu, blev bjuden på hotell-lunch i dag så jag håller igen i kväll (men min kvarg med tillbehör är så god att det inte känns som att jag håller igen).

Beställt klipp tid till om två veckor.
Så fräscht som det är här på bilden
(juni) är det inte nu. Fågelboet ska rensas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar