Leta i den här bloggen

söndag 15 september 2013

Lyckad dietvecka

Denna veckan vägde jag mig på lördagen precis som planerat. Mycket bra ide. Vägde in på 62,3kg. Skönt för då har jag gått ner 1,3kg sen start (1,6kg sen förra söndagen...), skönt också för att på lördag är det bänk-dm och vikten blir inget bekymmer där inte!

Idag var det tänkt att det skulle bli ett pass med lätt bänk och lätt sumo. Men jag hittade inte gymkortet och Patrik hade lämnat ifrån sig nyckeln. Valde att inte chansa utan tog en promenad i skogen i stället. Det var riktigt härligt i början, sen började det spöregna. Det var fortfarande härligt men till slut blev vi väldigt böta. 3 km på 45 minuter i terräng är väl inte illa? Det var en del höjdskillnader så vi var trötta och svettiga när vi var klara.

Det gör vi om nån helg!

Nu blir det mat, en av mina favvorit-rätter:

Tzatziki, halloumi, rödbetor, broccoli och quinoa.

Kan förresten tipsa om en riktigt god chokladmousse jag gjorde igår (för tredje gången) som dessutom är ganska så nyttig, för att vara chokladmousse: Finns hos Hovkonditorn. Den är lätt att göra också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar