Leta i den här bloggen

onsdag 18 september 2013

Snart DM

Bänken gick fint i dag, jag kände mig i alla fall stark. Tyvärr var det lite vingligt. men idag vara jag bara glad att styrkan fanns där. Satsar på att gå in på 47,5kg på lördag. Ska bli riktigt kul att tävla!

Vågen var också på min sida idag. En extra bonus. Vägde 62,8kg på eftermiddagen.

Uppvärmning:
Rörlighetsövningar

Bänkpress:
5x5x42,5kg
Test av ingångsvikt (med stopp):
1x45kg
1x47,5kg

Lutande hantelpress:
3x12x10kg

Hatellyft åt sida:
3x12x6kg

Militärpress:
2x8x20kg

Fixade håret igår. Kul att få göra sig lite fin inför hösten. Jag blev riktigt nöjd. Extra bra var det att man fick lite hårbotten massage och sitta i en massagestol medans håret tvättades. Så nu har jag en frisör i Forshaga och en i stan. Soda heter salongen.


Före

Direkt efter

Dagens frilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar