Leta i den här bloggen

onsdag 4 september 2013

Frisk o kry

Igår började jag bli snuvig, under eftermiddagen värre. I morse fortfarande snuvig och lite tjock i halsen. Men nu är allt som bortblåst! Skönt... Jag har absolut ingen lust att bli sjuk nu, eller senare heller för den delen.

Dagens träning gick bra. Allt utom militärpress som jag var väldigt svag i.

Uppvärmning:
Rörlighetsövningar

Bänkpress:
5x5x37,5kg

Armhävningar:
1x12 (PERS!)
2x8

Lutande hantelpress:
1x12x10kg
1x8x10kg
1x10x10kg

Hantellyft åt sidan:
3x15x4kg

Puscdowns:
3x15x25kg

Militärpress:
3x10x15kg

Avslutade med stretch.

Dagens efterrätt!

Dagens middag bestod av kvarg med mango, passionsfrukt, solroskärnor och honung. Ovanligt lyxiga tillbehör, gott var det också. Till efterrätt blir det några av mina tomater, de är så goda!

Kunde inte låta bli att smygväga mig i morse även om jag bara tänkt väga mig en gång i veckan. Det såg bra ut i alla fall: -0,5kg sen i söndags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar