Leta i den här bloggen

söndag 19 maj 2013

Helgen

Nu är jag snart i kapp med uppdateringen av veckans pass. Igår körde jag ett litet kort bänkpass. Framöver kommer jag även lägga in mina magövningar i det passet, så att jag kan komma hem lite tidigare från gymmet på måndagar. Inte för att jag inte trivs på gymmet men det skadar ju inte att få vara hemma i tid ibland också!

Det har varit en helt underbar helg. Igår innan gymmet var jag och Patrik i stan och handlade lite. Vi åt även lunch på stan och köpte med oss lite jordgubbar hem. De åt vi tillsammans med glass på balkongen efter bänkpasset. Sen pysslade vi lite hemma, jag planterade om en tomatplanta till exempel. På kvällen var vi iväg på en inflyttningsfest hos några vänner från gymmet. Det blev lite vin, kubb, brännboll och utgång med dans. Kul kväll!

Vaknade och var hystat fräsch idag, lite törstig kanske men inte direkt bakis. Vi gjorde oss i ordning så fort vi kunde och åkte till sommarstugan för att äta frukost, grejja och sola. Solen försvann tyvärr efter nån timme så vi stannade inte så länge. Nu ligger jag i soffan och är jättetrött. Tror jag har blivit lite känsligare mot pollen i år, dumt med allergi.

Bänkpasset såg ut såhär:
Uppvärmning:
rörlighet axlar och armbågar

Bänkpress:
8x1x42,5kg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar