Leta i den här bloggen

fredag 10 maj 2013

Tävlingsdax

I morgon bär det av till Örebro för tävling, klockan 6 ska vi åka här ifrån, usch! Men kul ska det bli ändå, såklart. Och lite nervöst.

Igår sprang jag lite, först 4 km sen ett par vändor i en backe, annars har det varit helt träningsfritt denna vecka. Det har faktiskt varit otroligt skönt. Jag behövde det här för min motivations skull. Det har varit lite tråkigt och tungt nu i nån vecka. Men jag börjar längta tillbaka till gymmet.

Efter morgondagens tävling ska jag börja ett nytt schema på måndag. Det ska bli riktigt kul. Hoppas på att bli stark som en oxe lagom till SM i sommar.

Nu ska jag spendera resten av dagen med lite pyssel och shopping. Kanske kommer hem med lite nya träningskläder!

Innan jag åker tänkte jag bjuda på en väldigt söt bild av min fina tillsammans med en fin liten kattis. En sån skulle jag vilja ha...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar