Leta i den här bloggen

måndag 27 maj 2013

Tankar

Ojoj, idag var mitt huvud fullt med tankar när jag gick från gymmet. Blev en hel del tekniksnack idag angående min ryckböj och knäböj. Finns mycket att jobba på där kan jag säga. Först och främst behöver jag jobba upp min rörlighet. Så från och med nu ska jag vara mer noga med mina uppvärmningsövningar i stället för att bara få det överstökat. Tyvärr har jag tappat lite fokus på det. Dessutom ska jag skärpa till mig när det gäller stretchingen! Lovar inget, men jag ska försöka.

En positiv grej var att jag vinklade in knäna mindre än vanligt i alla fall.

Uppvärmning:
Massa set med ryckböj, tappade räkningen

Knäböj:
6x5x75kg

Utfall:
1x8x15kg
1x6x15kg

Vader:
3x8x30kg

Benspark:
3x8x35kg

Bencurl:
3x8x36kg

Fick avbryta utfallen lite tidigare än tänkt, hamnade i en konstig vinkel och fick ont i knät.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar