Leta i den här bloggen

onsdag 21 maj 2014

21/5

Fick ett infall i morse och sprang en bit under min morgonpromenad. Andra dagen i rad som jag tar en morgonpromenad, varför har jag inte gjort detta oftare? Riktigt skönt sätt att starta dagen, kommer upp tidigare och vaknar till liv mycket fortare.

Marklyftspasset idag var också bra. Över förväntan till och med. Det har varit en varm dag och jag har flängt runt en del så jag kände mig ganska seg i starten. Blev lite nervös eftersom jag skulle upp på tunga vikter. Men jag bestämde mig: upp skulle det och det skulle vara lätt. Att misslyckas var inget alternativ. Och första repetitionen bara flög upp, andra var lite segar men helt klart godkänd den med. Fortsatte sen på lägre vikt och det gick lätt som en plätt. 

Uppvärmning:
Rörlighet, extra fokus på att värma upp vader.

Marklyft:
1x2x125kg
6x3x95kg

Chins:
3,3,2st

Stångrodd:
3x8x30kg

Avslutade med stretch och med att lalla omkring lite på gymmet. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar