Leta i den här bloggen

söndag 25 maj 2014

Helgen som gått

Det är söndag och klockan är halv sju på eftermiddagen. Jag vill sova! Haha. Det har varit en bra helg med träning, bröllop, hotellövernattning och några timmar i bil. Dessutom har jag precis nu, med en och en halv timme till godo, gjort klart och lämnat in ett skolarbete. Så jag är heeelt slut.

Igår gifte sig en av mina närmaste vänner och jag var brudtärna. En himla fin dag och jättefin vigsel! Även om det blev lite åska och en miss med tårtan, och en väldigt lång dag. Grattis igen Therese och Robin om ni nu skulle råka läsa här.

I morse var det skönt att vakna upp på hotell och få en riktigt stor hotellfrukost! En av de bättre frukostarna jag fått tror jag. Vi bodde på 10e våningen också, häftig utsikt!

I fredags var det tomt på gymmet, strålande fin dag och dagen innan alla på kak utom jag och Patrik skulle tävla. Men vi skötte oss bra ändå, kändes riktigt jäkla bra i böjen!

Uppvärmning:
Rörlighetsövningar

Knäböj, med sbd värmare och bälte:
6x5x82,5kg

Bänkpress, med stopp:
8x1x52,5kg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar