Leta i den här bloggen

måndag 19 maj 2014

Om det var första gången jag sprang på ett tag?

Jo då. Det har inte blivit mycket sånt på senaste tiden. Men i lördags då blev det några ruscher. 10x90meter för att vara exakt. Igår gjorde det ont och idag är det värre. Men det var rätt kul, jag tog i och sprang så fort jag kunde. I alla fall nästan hela tiden. Det är på tiden att jag jobbar upp mitt flås igen, jag skulle må bra av det känner jag. Men nu när jag sitter här ett par timmar innan jag ska till gymmet så är det lite jobbigt med träningsvärk. Jag ska köra bänk och böj. Böjen kommer bli jobbig med tanke på att det är ben och mage som gör ont.

Jag ser fram emot passet hur som helst, det är så himla roligt att träna nu så det är inte klokt. Lagom laddad efter massa mat igår. Jag och tre andra tjejer hade möhippa med picknick (smörgåsar, kyckling, efterrätter, frukt, sallad mm) i ett naturreservat och sen tacos på kvällen som en sen födelsedagsmiddag (plus glass).

Nu ska jag läsa vidare på några rapporter i morgon ska vi ha opponering. Mellan plugget kollar jag resultat från helgens serieomgång två och blir inspirerad och motiverad. Klubben tävlar till helgen när jag och Patrik ska på bröllop, ska bli spännande att se resultaten efter det. Åh vad jag längtar till SM, jag vill tävla och lyfta tungt! Mina gamla personliga rekord ska ryka all världens väg.

Förra årets SM.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar