Leta i den här bloggen

torsdag 29 maj 2014

Mindre stress

Denna veckan och även veckan innan har inneburit en del stress på grund av ett par uppgifter i skolan som hamnat på efterkälken. Började med att jag påbörjade en för sent och sen blev det en kedja av sena uppgifter. Nu har alla de kommit in, i tid, och jag har bara en kvar om det inte kommer ut någon mer senare. Så idag kunde jag gå upp och ta en lång frukost, sitta framför datorn och kolla på en roliga videos på djur.

Senare idag ska jag och min syster hem till Forshaga och var kattvakt. Vi tänkte passa på att stanna där och göra våra skolarbeten i lugn och ro, med tillgång till trädgård och med djuren runt om oss.

Gårdagens pass gick jättebra, 2x130 var pers men kändes förvånansvärt lätt (läs mindre tungt). 110kg kändes segt men det gick bra ändå, berodde helt enkelt på urladdningen innan.

Uppvärmning:
Rörlighetsövningar, längre och noggrannare än vanligt

Marklyft:
2x130kg PB
5x3x110kg

Stångrodd:
3x8x30kg

Brutalbänk:
3x8

Stretch, också lite noggrannare och längre än annars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar