Leta i den här bloggen

måndag 19 maj 2014

Plättlätt

Böjen kändes väldigt lätt och bra, bästa måndagen hittills på schemat, även med träningsvärk. Fick nästan kramp när jag värmde upp men det gick över när jag lastade på lite vikt. Bänken gick också, typ, bra. Jag är inte helt nöjd. Det var inte lika lätt som förra veckan och jag slarvade lite. Men nästa vecka blir det rätt tungt så då skärper jag nog till mig!

För övrigt blev jag ännu mer tävlingssugen när 23 (?) pers på kak förbereder sig för tävlingen till helgen. Men det är bara 6-7 veckor kvar till SM.

Uppvärmning:
Rörlighetsövningar
Foamrolla vader

Bänkpress:
7x7x47,5kg

Knäböj:
6x2x80kg

Lutande hantelpress:
2x8x16kg
1x6x16kg

Militärpress:
3x6x25kg

Ett sett bänk:


Ett sett böj, det sista om jag inte minns fel:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar