Leta i den här bloggen

tisdag 11 mars 2014

Promenerar

Idag blir det ovanligt många promenader för min del. Inte så långa och snabba dock. Jag och Patrik har nämligen sällskap av en liten hund från och med i går kväll. Farmors blandras Hulda. Det är verkligen mysigt och passar jättebra nu när jag har några kapitel i olika böcker att läsa. Hon kryper i hop bredvid mig och antingen ligger och gnager på ett ben eller rullar över på rygg och tigger om att jag ska klia på magen.

Vårvärme har vi fått också, superskönt. Köpte mig en skinnjacka i går så det är kul att få användning för den direkt.

Har förresten börjat ett nybörjarprogram med yoga! Hulda kollade på mig som om jag vore knäpp. Kör ett program via en app och det är skitsvårt. Jag känner mig stel och jag har ingen balans. Men det ska bli jättekul och så om jag gör några framsteg. Det är roligt och avslappnande i alla fall, beror väl på musiken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar