Leta i den här bloggen

tisdag 18 mars 2014

Tisdag

Idag är det tisdag och vila/plugg som gäller. Kanske en promenad eller jogg, det är inte benen som behöver vila. Igår blev det ett bänkpass vid 12-tiden för pappa fyllde år, så jag ville bli klar så fort som möjligt. Det tog faktiskt bara strax över en timma, vilket är ganska kort för min del. Då han jag inte med stretch efter men dock en ganska rejäl stund rörlighet innan. Tyckte det gick riktigt bra den här måndagen också, lite väl lätt egentligen kanske. Men jag tror det blir tuffare de två kommande veckorna.

Uppvärmning:
Rörlighetsövningar

Bänkpress:
5x5x45kg

Lutande hantelpress:
2x8x16kg
1x5x16kg

Militärpress:
3x5x25kg

Hantellyft åt sidan:
3x10x7kg

Armhävningar:
2x10st

Triceps:
Dropset ca 40-20kg

Biceps:
2x10x30kg(?)

Som vanligt när jag är hos mina föräldrar kan jag inte låta bli att gosa med djuren. Mamma och pappa har katter och dessutom hade både min syster och farmor med sig sina hundar. Idag får jag betala med kliande ögon och snuva. Jag som så gärna vill ha en katt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar