Leta i den här bloggen

söndag 2 mars 2014

Sällskap

Idag var mamma med mig på KAK. Kul att få med henne på knäböj, marklyft och bänkpress! Jag är väl inte den bästa läraren, men tyckte hon var duktig. Precis som sist jag tränade med henne var hon starkare än hon själv trodde. Hoppas det känns i morgon, haha!

För min del blev det ganska lätt styrketräning, men intervallerna vi körde på slutet var riktigt jobbiga! Dock hade jag rätt i att det passar mig bra. Man står ut med hård träning i fyra minuter. Ingen risk att jag ger upp eller fuskar när det är så kort tid.

Uppvärmning:
Rörlighetsövningar

Frontböj:
5x3x50kg

Sumomarklyft:
5x3x70kg

Cykel:
2 min: uppvärmning
4 min: 30s intensivt arbete, 10s vila x8 (tabataintervaller)
2 min: Lugn återhämtning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar