Leta i den här bloggen

lördag 6 april 2013

Marklyft

Under gårdagen hade jag en tung dag. Vet inte riktigt vad det var men jag var trött och huvudet hängde inte alls med under arbetsdagen. Kom till gymmet med ett hängande huvud. Men det är det här jag älskar så mycket med min träning. För f*n vad jag var rak i ryggen (och pigg och glad) när jag gick ut från gymmet!

Planen idag var att köra 3x3x100kg i marklyftet men jag fick faktiskt höja lite där. Det är nämligen sista tunga veckan nu innan jag går tillbaka och kör lite lättare nästa vecka. Då ska man ta i till max! Sen gick jag ner på lätta vikter efteråt för att få med mig några repetitioner med fin teknik också.

Uppvärmning:
Ryckböj 3x8

Pausböj:
5x5x55kg

Marklyft från platå:
1x3x100kg
2x3x102,5kg
8x60kg

Smala latsrodd + Breda latsdrag (superset):
3x8x35kg


Filmer:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar