Leta i den här bloggen

fredag 19 april 2013

Större?

Kan nästan svära på att bröstmusklerna växt sen bänkpasset i onsdags. Patrik bara skrattar åt mig när jag pratar om det, men de känns faktiskt större... Haha, man kan ju alltid hoppas i alla fall. För ska jag någon gång bli stark i bänk krävs det ju lite muskler.

Jaja, passet idag gick bra. Tungt som tusan! Men jag har nog aldrig gjort så mycket på 100kg förut. En kul grej är att jag lyfte lite mer än 3,5 ton i marken idag (inklusive uppvärmning).

Uppvärmning:
3x8 ryckböj

Pausböj:
5x3x55kg

Marklyft:
5x5x100kg

Latsdrag, breda:
3x8x40kg

Latsdrag, smala (dropset):
8x40kg
5x35kg
6x25kg

Firade mina marklyft med chips i kväll. Ångrar det ordentligt nu kan jag lova. Det blev lite för många och nu mår jag illa! Planen är att springa milen i morgon i alla fall, blir en fin kompensation.

Filmer från idag:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar