Leta i den här bloggen

söndag 5 januari 2014

5e januari

Söndag idag, näst sista dagen på ledigheten! Härligt att återvända till jobbet utvilad och avslappnad (speciellt efter spa-dagarna, de var jättehärliga). Tänkte bara kika in här och berätta att jag utfört årets första pass, körde lite knäböj och har grym träningsvärk idag. Och skriva lite om hur jag ska träna framöver.

I morgon kommer jag påbörja mitt nya schema, kör 5-3-1 (Wendlers) i marklyft och knäböj. Har inte riktigt bestämt mig vad jag ska gör med bänkpressen. Men jag har till på fredag på mig att komma på ett bra upplägg!

Måndag: Marklyft och lättare bänkpress- komplement för rygg
Tisdag:
Onsdag: Knäböj- komplement för ben
Torsdag:
Fredag: Bänkpress och lättare sumomarklyft- komplement överkropp
Lördag/söndag: Militärpress och frontböj- mage

Utöver det blir det lite promenader och rörlighet. Kanske lite löpning också.

I kväll ska jag och Patrik äntligen iväg och se Hobbit 2, som jag har längtat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar