Leta i den här bloggen

onsdag 1 januari 2014

2014 första dag

Första januari är en lite speciell dag för mig. Det var nämligen på en nyårsfest som jag träffade Patrik för fem år sedan. Vi började prata med varandra strax efter tolvslaget och har knappt varit ifrån varandra sedan dess! För tre års sedan nu, klockan 10 på morgonen ungefär förlovade vi oss också. Så vi har mycket att fira idag. Idag gör vi dock inget speciellt, i stället åker vi på spa i morgon och stannar en natt. Det ska bli helt underbart!

 



Om ett par veckor kommer min vardag att förändras en del. Jag har tagit tjänstledigt fån och med den 20:e januari för att plugga på distans. Det kommer att kräva lite mer planering och disciplin från mig men det kommer också göra min vardag ganska flexibel och jag hoppas att det kan vara bra för mig och min träning. Vi får se hur det blir helt enkel. Jag har i all fall tänkt skriva ner ett par mål för året här som jag kan träna för:

- Delta i SM för seniorer och göra ett bättre resultat än förra året
- Lyfta sammanlagt 300kg på tävling (gärna på SM)
- Tävla i klass -57kg (också gärna på SM)
- Klara 5 chins
- Ta 60kg i bänkpress, 110kg i knäböj och 140kg i marklyft

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar