Leta i den här bloggen

onsdag 8 januari 2014

8e januari

Oj vilket bra pass, igen. Märks att vilan har gjort gott för mig. Jag har börjat märka mer och mer tydligt när det är dags att ta igen sig lite. Innan jul kände jag mig mest sliten, trött och ganska så omotiverad. Men efter två-tre veckor utan måsten och med träning när eller om jag kände för det. så vände det Känslan är precis raka motsatsen nu! Ett litet problem bara. Jag är en fegis när jag kör knäböj. Hade säker kunnat göra 1-2st repetitioner fler i sista settet.

Uppvärmning:
5 minuters promenad
Rörlighet

Knäböj:
5x60kg
5x70kg
10x77,5kg

Utfall, vart annat ben:
3x8x30kg

Sittande lårcurl, dropset:
2x30-15kg

Benspark, dropset:
2x30-15kg

Goodmornings:
3x10x30kg

Vader, ett ben i taget:
3x10xkv

Brutalbänk:
8st
5st
6st

Mage, övning för sneda magmuskler:
3 set

Avslutade nöjd med 20.30 minuter stretch. Sen fort hem för att äta min nya middagsfavorit: Hemmagjord ostkaka (på nästan bara keso och ägg) med stekta äpplen.

Lite film från passet, på första filmen var inte kameramannen med riktigt på hur mobilen funkade, men det kändes ungefär lika genom hela settet:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar