Leta i den här bloggen

onsdag 29 januari 2014

Onsdag

Nu har jag fått med den träning jag gjort fram till måndag. Skönt. Jag gillar att få med allt och att inte ligga efter med något. I morse kände jag att jag låg efter med plugget. Inte nu längre. Ska strax se på en föreläsning. Tycket det är lite cool att göra de här två kurserna helt på internet. Har jag berättat vad jag läser? Om inte:

-Hållbar utveckling med fokus på klimatförändringar
-Klimatförändringar och samhället.
 Båda är på 50% och helt på distans då.

Annars så firade jag, min familj och Patriks familj Patrik igår. 27år blev han och det blev, tillslut (hade en lite incident med glömda hemnycklar), en väldigt lyckad dag och kväll. Hade först några timmar med mamma på stan med lunch, handling och föreläsning med Mia Törnblom. Riktigt intressant föreläsning, hon var väldigt duktig på att föreläsa tyckt jag. På kvällen så kom folket hem på lite fika. Det var mysigt.

Idag har jag och min vän Carro tagit en långpromenad, 1 mil för andra veckan i rad! Senare blir det gymmet.

Nu: Föreläsning i hållbar utveckling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar