Leta i den här bloggen

måndag 6 januari 2014

Superstart

Började nya schemat med ett litet rekord i marklyft och ett rätt så mastigt pass med många lyft. Jag är så sugen och motiverad nu så det ä helt otroligt! Jag trivs så mycket bättre med att köra efter schema i stället för att komma till gymmet och göra det jag känner för, det blir så himla mycket bättre. Även om jag idag klantade mig och missade första setet i schemat och nästan missade rörlighetsövningarna...

Magen kändes som ett stort svart hål efter passet. När jag var klar gick jag och Patrik till kafeterian i badhuset och jag tog en skål med keso, hallon, mango och mandlar. Direkt efter var jag vrålhungrig igen så när jag kom hem blev det en stor portion med kyckling, broccoli, rödbetor, bulgur och fetaostcreme, mums.

Uppvärmning:
Cykel 5 minuter
Rörlighetsövningar

Marklyft:
5x90kg
13x100kg (bälte) -Pers

Bänkpress:
5x3x40kg

Chins:
FAIL- var helt slut

Skivstångsodd:
3x12x25kg

Rodd, smalt grepp:
3x10x30kg

Latsdrag, brett grepp:
3x14x25kg (minimal vila)

Ryggresningar, 10kg:
15-12-8 (ingen vila)
12-5-5 (ingen vila)

Stretching ca 20 minuter


Rekordlyftet: 




2 kommentarer:

  1. Oj vilka framsteg omman ser från starten!! Mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är kul att jag har skrivit upp det mesta här så att man kan jämföra! :) kram

      Radera