Leta i den här bloggen

fredag 31 januari 2014

Superlätt pass med helt slut ändå

Idag har jag varit seg, var inte ens sugen på att gå till gymmet. Men jag visste att det skulle bli ett lätt pass och att vi skulle ställa i ordning inför tävlingen så det var bara att pallra sig iväg! Har känt av höften mer och mer den här veckan och just nu gör det riktig ont, körde bara mina knäböj sen gav jag mig idag. Hoppas på att känna mig piggare till tävlingen i morgon.

Vägde mig nyss och nu stod vågen på 63,4kg. Ska inte vara några problem att gå ner till under 63kg till i morgon, men håller mig till morotsstavar som snacks för säkerhet skull. Patrik har där emot köpt på sig två chokladkakor och sitter och äter kababtallrik. Men jag är inte avundsjuk alls...

Uppvärmning:
Rörlighetsövningar

Knäböj:
5x37,5kg
5x47,5kg
5x57,5kg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar