Leta i den här bloggen

onsdag 26 juni 2013

50kg bänkpress!

Bra pass och pers igen! Andra gången i mitt liv jag ens håller i en stång med 50kg i bänk. Kändes till och med som att jag hade mer att ge, men det är bäst att hålla igen. Det är en konstig känsla att gå ifrån gymmet och känna att jag inte riktigt gett allt. Men det finns ju en tanke bakom det och en plan. Det gäller att spara på energin och inte trötta ut mina muskler för mycket nu när det är så kort tid kvar till tävling.

Tävlingen är på fredag nästa vecka, för min del, och börjar klockan 12. Invägning har jag klockan 10-11:30.  Patrik tävlar på torsdag tillsammans med 5 andra från KAK. Patrik börjar kl 17. Sammanlagt är vi 9 lyftare som tävlar under veckan! Åh det ska bli så kul, längtar.

Här är förresten listan över anmälda lyftare. Ska lägga ut länken till livesändningen här också innan jag åker.

Dagens pass:
Bänk:
1x2x47,5kg
1x2x50kg

Lutande hantelpress:
3x6x13,5kg

Hantellyft åt sidan:
3x6x7kg

Triceps:
1x6x40kg
1x6x45kg
1x6x40kg




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar