Leta i den här bloggen

tisdag 25 juni 2013

Knäböj

Rekord idag! Jag har aldrig varit uppe på såna här vikter förut, utom på tävling, tidigare. Det känns jättebra, inget ont i kroppen nu och jag känner mig verkligen stark. Det ska bli så himla kul att tävla!

Det borde gå bra med vikten, vägde in mig på 64,2kg på gymmet idag. Då hade jag ätit innan och så hade jag byxor och linne på mig, det behöver jag inte ha på invägningen. Patrik och jag har kommit på en plan för att ha lite marginal. Jag kommer dra in på vattnet dagen innan tävling och så blir det ingen frukost på tävlingsdagen, bara kaffe för att driva ut lite extra vatten. Och en rejäl brunch/lunch efter invägningen, innan tävlingen.

Träningspasset:
Uppvärmning:
5 set ryckböj

Knäböj:
3x3x90kg

Mage:
3 olika övningar (med olika fokus) 3 set på varje.




Kanske borde fixa matlådan nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar