Leta i den här bloggen

fredag 7 juni 2013

Sommar

Idag har det varit en underbar dag. Spenderade dagen från 10 till 15 på balkongen. Lunch, kaffe, läsa bok och sola. Lugnt och skönt. Åt min favoritlunch: kvarg med äpplen stekta i kanel och stevia och en klick nötsmör (idag hasselnöt annars är jordnöt min favorit).

Kaneläpplen

Idag kände jag mig stark! Grymt stark faktiskt. Rekord i bänkpress med 8 repetitioner på 42,5kg. Ska bli fantastiskt roligt att se vad det här kommer ge på SM. Bänken som gått så trögt tidigare.

Uppvärmning:
Rörlighet med pinne för överkroppen.

Bänkpress:
4x5x40kg
1x8x42,5kg

Knäböj:
2x6x75kg

Militärpress:
3x8x22,5kg

Lutande hantelpress:
6x11kg
7x11kg
8x11kg

Biceps:
3x8x8kg

Pushdowns:
3x10x35kg

Axellyft i maskin:
3x9x7,5kg

Börjar få till det på balkongen, ett par jordgubbsplantor
saknar jag bara.

Mina tomater!

Sola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar