Leta i den här bloggen

söndag 16 juni 2013

Stadsloppet

God morgon!

Åh. Gårdagen var riktigt bra. Stadsloppet gick jättebra och kvällen spenderade jag och Patrik hos mina föräldrar i Forshaga med jättegod mat, efterätt och Robert Gustavsson (Min favorit: Illern Göran).

Det blev minsann en rekordrunda trots allt. Det var väldigt varmt och jobbigt men med lite draghjälp av en kollega mellan 7e och 8e kilometern och en härlig (läs fruktansvärt jobbig) spurt på slutet slog jag mitt gamla rekord med nästan 5 minuter. Mitt förra rekord var 67:01 och här är mitt resultat från listan:


Idag blir det pyssel hemma, marklyft och en promenad. Tänkte att jag skulle utmana mig själv nästa vecka för att komma igång med promenaderna i gen ordentligt. Minst en halv timmes promenad varje dag. Har jag då tight med tid får jag helt enkelt gå upp tidigare på morgonen och promenera direkt innan frukost.

Mamma och pappa hade gjort marängtårta med
jordgubbar och rabarber... Mums!

2 kommentarer:

  1. Bra tid :)Jag hade också tänkt springa men det vart aldrig så att anmälde mig men nästa år kanske :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Okej, va synd :) Ja annars är det tjurruset i höst, kul men geggigt ;)

      Radera