Leta i den här bloggen

söndag 2 juni 2013

Löpning!

Aj som f*n, precis duschat efter att ha sprungit en mil i shorts. Aldrig mer säger jag! Mina lår går liksom ihop och de började skava mot varandra redan efter ett par kilometer, en mil senare är huden lätt irriterad...

Dumma shorts.

Nog om de. Det gick långsamt men mitt mål var att överhuvud taget ta mig igenom. Benen var tröga från start men blev bättre efter hand, kondisen var riktigt bra. Hade klarat att springa mer lätt om benen varit fräscha! Kanske kan bero på att jag kom ihåg att ta mina mediciner ordentligt innan (har allergi-astma tydligen).

Förutom bygge av ett par hyllor så är det helgens enda träning. Gymmet var stängt för hela byggnaden skulle få lite nya elkablar eller något liknande.

Ser inte klokt ut, men det blev bra tillslut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar