Leta i den här bloggen

söndag 23 juni 2013

Midsommarhelgen

Så nu var det då söndag igen. Det har varit en jättefin helg, som inte riktigt är över än. I fredags var det ju midsommarafton och jag var i sommarstugan hela dagen. Blev avsläppt av Patrik vid halv tio och sen fick jag lite sällskap av mina föräldrar. Under dagen gjorde jag i ordning för festen på kvällen, solade och hade det gött.
På kvällen kom ett gäng med vänner och vi åkte platsbåt, spelade kubb och grillade!

Igår var det en lugn dag, städade stugan på morgonen innan vi åkte hem. Sen åkte vi hem och åt lite inför träningen. Även om jag inte varit helt nykter och även om jag var lite trött efter en riktigt härlig och rolig dag var det dags för tung marklyft och bänk. Träningen gick bra, över förväntan!

Kvällen spenderade vi sedan med att göra god mat, dra ner persiennerna och se på de tre sista avsnitten av Game of Thrones säsong 3.

Uppvärmning:
5 set ryckböj

Marklyft:
1x2x120kg
3x3x90kg (teknikfokus)

Bänkpress:
4x1x42,5kg
3x1x42,5kg  med stopp
1x1x45kg med stopp

Ryggresningar, med 10kg:
3x8

Latsdrag, brett grepp:
2x7x35kg

Latsdrag, smalt grepp:
2x8x35kg

Nu blir det frukost och sen ska jag träffa en kompis på stan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar