Leta i den här bloggen

måndag 24 juni 2013

Mår bra nu!

Länge sedan jag var så här avslappnad som jag är nu, tack älskade Patrik! I julklapp (eller var det födelsedagspresent?) så fick jag ett presentkort på en "ansiktsbehandling lyx" på Relax, som ligger tvärs över gatan hos mig. Idag ett halvår senare utnyttjade jag presentkortet och det var helt underbart. Har gjort en vanlig ansiktsbehandling förut men den här gången ingick även lite lättare ryggmassage, ansiktsmassage och färgning av ögonbryn. Tyckte väl att det var lite jobbigt att ligga stilla i 105min, men det var det lätt värt!

På grund av detta så blev det ingen träning idag, men den tar jag i morgon, har planerat så jag hinner med mina 5 sista pass innan tävling så det är ingen fara. Det kommer bli mycket fram över, väldigt mycket. Men när tävlingen är över har jag tre lugna semesterveckor att se fram emot. Det är bara att kämpa på det sista nu. Så här kommer mina två sista veckor se ut:

V.26
Måndag: Ansiktsbehandling
Tisdag: Knäböj 3x3x90kg + mage
Onsdag: Bänkpress 2x2x47,5kg (minst) + överkropp
Torsdag: Knäböj 6x2x75kg + Marklyft 1x2x125kg, 3x3x105kg
Fredag: Sommarfest med jobbet (+ett kalas som jag missar)
Lördag: Bänkpress 1x8x42,5kg (/testa ingångar) + Knäböj 2x2x95kg + Bröllop
Söndag: Kalas för min syster (+ konfirmation som jag missar)

V.27
Måndag: Vila
Tisdag: Lätt bänkpress + rörlighet
Onsdag: Vila
Torsdag: Resa till Halmstad, 6 timmar tåg
Fredag: TÄVLING!

I kväll tvättar jag och så tänkte jag ta en promenad, nu har jag inte vägt mig på morgonen på ett tag och jag börjar bli nervös. Bäst att försöka röra på sig lite extra för säkerhets skull...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar