Leta i den här bloggen

måndag 10 juni 2013

Träningsvärk

Jag. Kan. Inte. Röra. Mig.

Typ så känns det i alla fall. Min rygg krampar av träningsvärk och har gjort det sen passet igår. Jag tror inte jag någonsin haft en sån här träningsvärk i just ryggen förut. Värst är det i nedre delen av ryggen, men det gör ont över allt.

Planen idag var att böja lite, men eftersom att det var ganska tunga böjar på schemat tar jag antagligen det på onsdag och så tar jag bänken i morgon. På grund av träningsvärken då. Med tanke på att jag knappt klara av att knyta skorna.

Nu ska jag äta kvarg med stekta äpplen med en smoothie till. Och ligga i soffan! Tänker nog förflytta mig till sängen när jag ätit och läsa en bok, förutom det ska jag röra mig så lite som möjligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar